Tarja Kekkonen profielfoto
Tarja Kekkonen
2 jaar geleden
Mijn baby had last van reflux en maagproblemen gerelateerd aan cmpa en na het eerste bezoek aan Anita voelde mijn baby zich beter, was meer ontspannen en gelukkiger! Ik raad het ten zeerste aan!
Ruth Wijting profielfoto
Ruth Wijting
2 jaar geleden
Onze baby had erg last van krampjes en is zeer goed geholpen door Anita. Kundig, snelle en fijne communicatie en zeer prettige sfeer. Echt een aanrader!
Femke R profielfoto
Femke R
4 jaar geleden
Fijne behandelingen van baby en peuter door Anita! Absolute aanrader 👌
LauraLudens profielfoto
LauraLudens
5 jaar geleden
Superfijne behandelingen! Kan het iedereen aanraden.
Dju Veas profielfoto
Dju Veas
6 jaar geleden
Paulien van der Woude profielfoto
Paulien van der Woude
7 jaar geleden
Ik ben hier met mijn baby van 2 weken geweest, Jacquelin is heel prettig in de omgang met baby's en met ons als ouders. Zeker een aanrader!
Linda Janse profielfoto
Linda Janse
7 jaar geleden
Met mijn baby nu meerdere keren geweest. Super tevreden over contact, bereikbaarheid en behandeling. Ik beveel Osteopathie Groningen echt aan!
Paul Blaak profielfoto
Paul Blaak
8 jaar geleden
Rugklachten na twee behandelingen verdwenen.
Lucinda Kat profielfoto
Lucinda Kat
9 jaar geleden
Fantastisch! Vooral met baby's en kinderen. Echt een aanrader om naar Jacquelin te gaan.
Marketa Nosek profielfoto
Marketa Nosek
9 jaar geleden
Aly Woppenkamp profielfoto
Aly Woppenkamp
9 jaar geleden
Bekijk alle beoordelingen