Tarja Kekkonen
2 jaar geleden
Mijn baby had last van reflux en maagproblemen gerelateerd aan cmpa en na het eerste bezoek aan Anita voelde mijn baby zich beter, was meer ontspannen en gelukkiger! Ik raad het ten zeerste aan!
Ruth Wijting
2 jaar geleden
Onze baby had erg last van krampjes en is zeer goed geholpen door Anita. Kundig, snelle en fijne communicatie en zeer prettige sfeer. Echt een aanrader!
Paulien van der Woude
7 jaar geleden
Ik ben hier met mijn baby van 2 weken geweest, Jacquelin is heel prettig in de omgang met baby's en met ons als ouders. Zeker een aanrader!
Linda Janse
7 jaar geleden
Met mijn baby nu meerdere keren geweest. Super tevreden over contact, bereikbaarheid en behandeling. Ik beveel Osteopathie Groningen echt aan!

Lucinda Kat
9 jaar geleden
Fantastisch! Vooral met baby's en kinderen. Echt een aanrader om naar Jacquelin te gaan.
